Využití dohod o mentorství pro zlepšení marketingových strategií

Nejsem si jistý, že efektivní marketingová kampaň, mentor a mentee musí jasně komunikovat, aby měli něco blízkého úspěšnému nebo efektivnímu vztahu. Abychom šli dál, marketingovým společnostem se doporučuje mít dohodu o mentorství pro projekty, aby nedošlo k nedorozuměním nebo nesplněným očekáváním na obou stranách. Bez dohody po ruce mohou nastat nákladné zpoždění a porušené sliby, které ztíží dokončení projektu. Totéž platí pro mentoringové vztahy mezi kariérně orientovaným vedoucím a zaměstnancem, který se jednou chce ujmout vedení. Je dobrý nápad mít šablonu dohody o mentorství po ruce při najímání nového zaměstnance nebo při komunikaci s mentorem o tom, co od něj nebo od ní očekáváte.

Krása dohody o mentorství spočívá v tom, že každá jednotlivá marketingová strategie, kterou je třeba realizovat, je jiná, takže dohoda se bude lišit v závislosti na projektu – což činí vaši šablonu dohody o mentorství užitečnou pro různé kampaně. Například dohoda o mentorství může určovat úroveň, do jaké marketingová společnost poskytuje vizuální pomůcky. V závislosti na chování zákazníků poskytne dohoda o mentorství jedné straně příležitost vysvětlit problém, kterému čelí, a druhá strana bude mít privilegium pomoci. Když je zákazník spokojen, dá vám to najevo.

Spokojenost zákazníků je důvod, proč marketingový průmysl začlenil grafické návrhy do svých marketingových strategií, protože víme, že obrázky jsou hodnotné tisíc slov. Pokud zákazník vnímal reklamu jako hodnotnou (a nyní mluvíme pouze o hypotetické situaci) tisíc dolarů, pak řekneme, že fiskální úspěch marketingové strategie je přičítán úspěšným technikám sběru dat. Sběr byl způsoben vynikajícím designem a obecnou shodou s dohodou o mentorství. Reklama byla úspěšná, protože lidé dostali to, co chtěli. Nakonec byla marketingová společnost schopna poskytnout zákazníkovi přesně to, co chtěl.

Úspěšné marketingové kampaně budou vyžadovat značné množství obchodní a osobní shody mezi mentorem a mentee, aby byla produktivita vyšší, než co kterákoliv strana původně očekávala. To je důvod, proč je hodnocení nezbytné pro tento proces. Skutečně, šablona dohody o mentorství by měla zahrnovat otázky jako:

Když jsou výše uvedené otázky kladeny pravidelně a odpovědi jsou zaznamenávány do šablony dohody o mentorství, může být marketingová strategie porovnána s předchozími kampaněmi, aby se zjistilo, co se změnilo natolik, že to vyžaduje nový přístup. Ale pamatujte, že odpovědi na výše uvedené otázky nebudou vždy cukrové. Být upřímný je nejlepší přístup k realizaci úspěšného projektu, protože ti, kteří se snaží o marketing, si obvykle již uvědomují, že během reklamního projektu se objeví problémy.