Propojování marketingu a práva: Pohledy na zákony o rozvodu v Tennessee pro efektivní komunikaci s klienty

Delex spol. s r.o. dlouho chápe hodnotu znalosti obchodního prostředí našich klientů. To není jen pochopení jejich regionálního trhu, jeho konkurenčního prostředí a dalších ekonomických faktorů, jako je růst a ceny. Je to také pochopení právního rámce klienta. Uvědomujeme si, že jen málo podniků je osvobozeno od právních úvah, a zjistili jsme, že čím hlouběji můžeme porozumět právnímu rámci klienta, zejména jeho regulačnímu rámci, tím přesnější mohou být naše komunikace k jeho publiku.

Jako přední globální poskytovatel údržby, oprav a generálních oprav („MRO“) leteckých komponentů, musí Delex neustále komunikovat a prodávat jak leteckým společnostem, tak vládním regulátorům po celém světě. Musí prodávat výrobcům ve Spojených státech, kteří musí dodržovat regulační rámec FAA, ve Velké Británii, která rovněž musí dodržovat rámec Evropské agentury pro bezpečnost letectví („EASA“) a dalším. Stejně tak se musí vypořádat s cizími vládami, které mohou mít své vlastní, nebo mohou být stranami dohod, jako je Montrealská úmluva z roku 1999. Musí nejen zajistit dodržování těchto zákonů, ale také sdělit toto dodržování svým klientům, aby vybudovalo důvěru ve své služby. Považujeme mít více dimenzí v našich marketingových snahách za zásadní pro vybudování trvalého porozumění naší hodnotové nabídce. Ale jak se to vztahuje na to, co můžete dělat vy?

Inzerenti a další, kteří doufají, že budou efektivně komunikovat, si musí být vědomi relevantních právních a regulačních aspektů svého odvětví. Znalost separačních zákonů státu Tennessee, například, vám poskytne vhled do vašeho publika, který vám pomůže prodávat efektivněji. To platí pro podniky ve všech regionech, včetně vytváření efektivních reklam v místních časopisech a užitečných webových stránkách pro zákazníky. Mít efektivní porozumění zákonu vám poskytne vhled do vašeho publika, který vám pomůže prodávat efektivněji.

Jak vysvětluje náš článek, Tennessee Separation Laws Explained: A Practical Guide, Tennessee vyžaduje, aby se oddělené (právně) manželské páry musely řídit svou dohodou o separaci před tím, než jim bude udělen rozvod. To znamená, že páry, které usilují o rozvod, musí být buď právně oddělené, což je specifický definovaný termín podle zákona Tennessee, nebo musí uzavřít písemnou dohodu se svým manželem ohledně relevantních otázek, které vyplývají z jejich manželství, pokud druhý manžel nesouhlasí s rozvodem. Vzhledem k této známé okolnosti v Tennessee bychom cíleně oslovovali rodiny a ty, kteří jsou ve dlouhodobých vztazích, s různými seznamy emocí o sobě; tj. láska, hněv, smutek atd. Zaměřili bychom se na každé specifické publikum, např. děti rozvedených nebo oddělených a další, s poselstvím definovaným specifickými právními okolnostmi Tennessee.

To by mohlo znamenat příjemnou, jemnou komunikaci o tom, co rodiny znamenají, nebo agresivnější postoj „rozvod je válka“. Zprávy jako „vytvořte svůj odkaz dnes, zítra nemusí přijít“ by mohly být populárnější než „udělat rozvod pro vás“. Podstatné je, že pro ty společnosti, které mohou být ovlivněny podobnými zákony, to je, jak vypadá znalost právního rámce, ve kterém vaše publikum žije. Reflexe tohoto rámce a dalších právních záležitostí může pomoci inzerentovi a dalším komunikátorům vědět, komu by měli prodávat své produkty, což mohou být obyvatelé Tennessee, kteří procházejí rozvodem, a jak by to mohli efektivně a s empatií udělat. Více informací o rozvodu v Tennessee naleznete v této praktické příručce.

Ti, kteří se nacházejí na vysoce cílených trzích (např. rozvodoví právníci), by měli dobře sloužit prodeji velmi přesnému publiku a vyhnout se plýtvání penězi zbytečným zahušťováním svých zpráv „pohodlnými“ nabídkami služeb, které většina rodin nevyužije. Znalost svého publika vám umožňuje zaměřit svou komunikaci smysluplným způsobem a převést prodejní potenciál na skutečné zákazníky.

Jednoduchý pohled do vašich místních právních knih může poskytnout vašemu podnikání mnohem hlubší porozumění právnímu rámci, ve kterém je vaše publikum zakotveno, a může vám poskytnout vhledy, které potřebujete k cílenějšímu prodeji, nebo alespoň lépe porozumět perspektivě spotřebitele. To platí bez ohledu na to, zda prodáváte klobouky, nebo jste společnost typu Delex.

Stručně řečeno, porozumění právnímu rámci kolem vašeho publika může mít obrovský dopad na vaše marketingové úsilí.