Komunikace je nejdůležitější věc, pokud jde o marketing a public relations. Koncept je poměrně jednoduchý, ale prakticky existuje mnoho zvratů v tom, co můžete a nemůžete říct a udělat, nebo jak byste měli nebo neměli popisovat svůj produkt. I ta nejmenší chyba může zmařit vaše úsilí a poslat zákazníky špatným směrem.
Současně je jasné, že cílové publikum se stává stále kritičtějším. Stávají se stále více vědomými produktů a rozpoznávají mnohem více vlastností, které obvykle nejsou zdůrazněny, a proto je chápou jinak než vy jako výrobce. Tady se hodí Delex spol. s r.o. Vždy věříme, že zpráva by měla být přesně naladěna na zákazníka, aby nedocházelo k žádným nesrovnalostem, proces nebyl přerušen a celý proces byl bezchybně dokončen s úspěchem.
Ale pokud nerozumíte právním termínům, jak postavíte kampaň, která nezmate vaše publikum? Abychom vám ukázali pointu. Pokud máte značku, která se zaměřuje na děti, musíte si vždy být vědomi rozdílu mezi Péčí a „Opatrovnictvím“. Nemůžete jednoduše spojit tyto pojmy na obalu a hledat harmonii, protože bohužel neexistuje.
Pojďme popsat oba termíny zvlášť. Péče se týká fyzického vlastnictví nebo péče o dítě. Je to každodenní péče, a pokud jste někdy slyšeli někoho mluvit o péči o dítě, odkazovalo se to na péči, kterou rodiče poskytují dítěti na denní bázi. Opatrovnictví se týká uspořádání, které uděluje právní pravomoc pro rozhodování o blahu dítěte. Pravděpodobně se jedná o proces, o kterém jste slyšeli u soudu, když byl rodič nebo rodiče zbaveni své povinnosti v péči o dítě.
Pokud je vaše podnikání spojeno s dětmi, pamatujte, že vaše publikum je velmi kritické a ví toho hodně. Pokud termíny sami nerozumíte, bude to ještě větší problém pro vaše cílové skupiny. Musíte vytvořit scénář, který pokryje Dítě Samo, vysvětlující, proč mohou být některé termíny používány zaměnitelně, aniž by to bylo nevhodné.
Jedním z nejužitečnějších nástrojů komunikace, který funguje pro každou cílovou skupinu, jsou videa. Mají obrovský potenciál vytvářet emoce a předávat informace s emocemi, vytvářející spojení mezi divákem a produktem. Nákup jich je věda a nemůžeme doporučit jednu společnost před druhou, doslova existují desítky možností. Současně, s nepochopením dotčené terminologie, by video mohlo představovat významné riziko, které identifikujete až později a, samozřejmě, budete muset stáhnout celý proces.
Proto, pokud se zaměřujete na velké produkty a služby především pro rodiny, musíte se ujistit, že právní terminologie bude naprosto jasná. V mnoha aspektech, jak právně, tak v praxi, i když mohou být oba tyto termíny volně zaměňovány, může to být noční můra, když zákazník vidí jiný obrázek. Od popisu dítěte jako primární cílové skupiny, až po samozřejmě praktičtější aspekty budování nabídky, která neohrožuje bezpečnost vás a vaší rodiny.
Podívejte se na tento příklad z reálného života, nalezený na Amazon.com. Je to jednoduchá jazyková chyba napsaná do názvu produktu. Prodejce se snaží cílit na děti a rodiče, ale použití špatného slova vytváří zcela opačnou reakci, než jaká byla žádána. Může to znít trochu přehnaně, ale pokud tento proces opakujete znovu a znovu, můžete narazit na cihlovou zeď na své cestě, kterou nebudete schopni překonat. Proto se vždy ujistěte, že vaše informace jsou co nejpřesnější.