Ovládání marketingových spoluprací: Postřehy z neexkluzivních smluv o zastupování kupujících

Když jde o marketing, mít smlouvu o neexkluzivní zprostředkování pro kupující dává z pohledu výsledků smysl. Ale také to dává smysl z pohledu marketingu a rozvoje klientů. Smlouva o neexkluzivním zprostředkování pro kupující umožňuje klientovi získat to nejlepší ze všech světů, pokud jde o služby. Bez omezení na používání pouze jedné společnosti nebo jednoho profesionála pro své potřeby, má klient svobodu testovat, porovnávat a vybírat nejlepší služby pro nejlepší výsledky. To je extrémně výhodné pro všechny zúčastněné strany. Povaha smlouvy o neexkluzivním zprostředkování pro kupující je taková, že agent nereprezentuje hlavního účastníka. Agent pouze reprezentuje sám sebe. A toto uvolnění právních vazeb umožňuje kupujícímu a prodávajícímu svobodně vyjednávat a rozvíjet vztah založený na důvěře a prospěchu. Pro marketingový průmysl to znamená, že klienti mohou hledat nejlepší služby a produkty, aniž by byli vázáni na jeden jediný zdroj. A to vede k spokojenějším zákazníkům, kteří se budou neustále vracet.

Další výhodou, kterou potenciální klient často přehlíží, je schopnost kdykoli zcela ukončit vazby na agenturu. I když může být klient se svou současnou agenturou velmi spokojen, může nastat den, kdy si přeje změnu tempa. Smlouva o neexkluzivním zprostředkování pro kupující dává klientovi možnost ukončit vztah bez chaotického rozchodu. Běžné detaily spojené se smlouvou o neexkluzivním zprostředkování pro kupující jsou následující. Smlouva bude na předem stanovené období, během kterého se agentura bude snažit najít novou smlouvu pro hlavního účastníka. Agentura má nárok na provizi za všechny smlouvy získané agenturou během doby plnění. Smlouva je neexkluzivní a hlavní účastník může využívat služby jakýchkoli jiných agentů.

Existuje několik velmi výrazných výhod mít smlouvu o neexkluzivním zprostředkování pro kupující. Za prvé, dává hlavnímu účastníkovi svobodu a možnost hledat nejlepší nabídku. Nikdo nechce být uvězněn u poskytovatele služeb, který neposkytuje nejlepší možnou službu. Kromě toho smlouva o neexkluzivním zprostředkování pro kupující umožňuje hlavnímu účastníkovi mít další zdroj, pokud první zdroj již nebude schopen poskytnout požadované služby. Kromě možnosti hledat nejlepší nabídku má hlavní účastník svobodu a flexibilitu ve všech záležitostech. Hlavní účastník může činit rozhodnutí, aniž by byl omezován smluvními závazky ohledně toho, kterého poskytovatele služeb může angažovat. Smlouva o neexkluzivním zprostředkování pro kupující je skvělý způsob, jak optimalizovat vztahy s klienty.

Být flexibilní je snad nejdůležitější detail v jakémkoli vztahu mezi klientem a agenturou. Pokud je agentura flexibilní, ukazuje, že je ochotna pomoci klientovi všemi možnými způsoby. Bez této flexibility by mohl být ztracen velmi potřebný vztah. Nejvýznamnějším aspektem vztahu mezi agenturou a klientem je komunikace. Pokud nemůžete jasně komunikovat, nemůžete očekávat, že budete mít úspěšný vztah se svou agenturou. Když jste otevřený, upřímný a přímý komunikátor, můžete očekávat vynikající výsledky ze svých marketingových kampaní.

Když jde o marketingové služby, existuje řada možností. Jak exkluzivní, tak neexkluzivní smlouvy mají své výhody. V exkluzivních smlouvách se agentura zavazuje poskytovat všechny služby požadované hlavním účastníkem. Na základě neexkluzivní smlouvy se agentura zavazuje zajistit služby, až po služby požadované hlavním účastníkem. Jedna velmi úspěšná marketingová spolupráce je mezi Coca-Colou a American Express. Obě společnosti jsou globálními značkami s prodejnou pověstí téměř v každé části světa. Obě společnosti přistupují k vztahu se podobnými cíli, pokud jde o rozpoznání značky a ziskovost. Tyto dvě společnosti byly schopny spolupracovat na řadě marketingových kampaní.

Další úspěšná marketingová spolupráce je mezi BMW a Britskou počítačovou společností. Obě organizace se intenzivně zaměřují na vývoj technologií a marketing svých příslušných produktů a služeb. Identifikace společných cílů a podobného trhu umožňuje, aby byl vztah úspěšný. Coca-Cola a American Express jsou dokonalými příklady, jak využít tyto smlouvy. Každá společnost má svůj vlastní cíl v souvislosti s marketingovou kampaní. Ale kampaně nezasahují do cílů druhé společnosti. Jsou jednoduše navrženy tak, aby doporučovaly a podporovaly další služby v logickém smyslu. Místo toho, aby se jednoduše dělala společná marketingová kampaň, která nemusí prospět žádné společnosti, obě společnosti našly způsob, jak vytvořit skvělý vztah.

<p,Jako u každé smlouvy, existují výhody a nevýhody. Hlavní výhodou je možnost využívat služby nabízené více než jednou agenturou. Nevýhodou je, že zákazník nemusí dostávat stejnou úroveň služeb od každé agentury. Možnost umožnit klientovi rozvíjet nový vztah je snad nejdůležitějším detailem pro jakoukoli marketingovou firmu. S možností spojit se s jinými společnostmi novými a vzrušujícími způsoby budou vytvořeny nové agentury, které pomohou podpořit klienta. A když existuje nový vztah, zákazníci budou chtít znovu a znovu vracet, aby nabídli své podnikání nejvyššímu nabídce.

Když jde o marketingové služby, smlouva o neexkluzivním zprostředkování pro kupující je snad nejlepší volbou pro jakoukoli společnost. Výhody výrazně převyšují nevýhody. Pokud zvažujete partnerství s novou agenturou, bylo by moudré nabídnout smlouvu o neexkluzivním zprostředkování pro kupující.

Pro více informací o smlouvách o zprostředkování pro kupující můžete navštívit Wikipedii.