Právní složitosti týkající se otázky nahrávání rozhovorů se mohou zdát jako něco, co je důležité znát pouze pro velké, právně orientované firmy, aby mohly vykonávat svou práci. Nicméně, takové znalosti jsou ve skutečnosti nezbytné pro téměř jakoukoli marketingovou nebo komunikační strategii, aby měly co nejefektivnější a nejprospěšnější dosah. Znalost relevantních zákonů se také vztahuje na globální obchodní strategie, a tak, například, při podnikání v Evropě je nezbytné vědět, kde máte právo uskutečnit telefonní hovor.
V některých okolnostech může být nahrávání telefonního rozhovoru doslova nezákonné, zatímco v jiných je hranice nejasná. Porozumění zákonům v jakékoli dané oblasti je proto nezbytné pro provádění úspěšné a etické komunikační kampaně a také pro ochranu reputace vaší značky.
Takže, je legální nahrávat rozhovor v Oregonu? No, podle níže uvedeného článku může osoba nahrávat soukromý rozhovor, pokud je přítomna během rozhovoru a všechny zúčastněné strany souhlasí s nahráváním. Alternativně, pokud je osoba nahrávající soukromý vyšetřovatel najatý osobou, která se snaží nahrát rozhovor, může to osoba legálně udělat bez získání souhlasu všech. Jednotlivci a organizace, které se snaží nahrát soukromý rozhovor, mohou získat soudní příkaz, který jim to umožní, pokud by proces jinak byl nezákonný.
Nahrávání soukromého rozhovoru v Oregonu je zločin prvního stupně a je trestáno až pěti lety vězení a pokutou 125 000 dolarů. To znamená, že pokud by někdo nahrával rozhovor v Oregonu bez povolení (což je něco, co by mělo být bráno velmi vážně), nebyl by podroben občanskoprávní odpovědnosti, pokud by místo toho zveřejnil nahrávku za účelem odhalení, že jednotlivci nebo organizace se zapojili do trestné činnosti.
Ať už je situace jakákoli, je nezbytné, aby majitelé firem plně rozuměli zákonům týkajícím se kontextu, ve kterém vykonávají své podnikání, a jakými způsoby mají povoleno komunikovat nebo nahrávat komunikaci. Dále potřeba mít jasné hranice kolem toho, co je eticky přípustné, se vztahuje nejen na komunikaci mezi značkami a spotřebiteli (což může být často riskantní a zatíženo právními hranicemi), ale také na způsob, jakým jsou zprávy komunikovány dalším oddělením v rámci jejich podnikání.
Vždy existuje potenciál pro právní problémy v oblastech jako je sdílení hesel, živé tweetování událostí, interní politiky kolem věcí jako jsou schůzky a sdílení dat, dokonce i živé streamování událostí online. Řešením pro firmy v tomto složitém světě je spolupracovat se zkušenými agenturami, které mají know-how, aby jim pomohly orientovat se v zákonech jak v oblasti, kde se fyzicky nacházejí, tak i v těch místech, na která se snaží dosáhnout.
Pro více informací o zákonech o nahrávání můžete navštívit Wikipedii.