Porozumění zákonu o předpokládaném souhlasu v Georgii pro marketingové profesionály

Tento příspěvek byl motivován článkem, Zákon o předpokládaném souhlasu v Georgii: Co potřebujete vědět, který lze vizualizovat zde. Nejprve mi dovolte vysvětlit, co obecně znamená „předpokládaný souhlas“. Předpokládaný souhlas lze definovat jako „koncept v oblasti smluvního práva, podle kterého je tacitní přijetí nabídky osoby odvozeno z jejího chování nebo jednání; v takovém případě není souhlas výslovný, ale vyplývá z okolností“. 4.1.2 Předpokládaný souhlas Nyní, když jsme se všichni dostali tak daleko, pojďme se trochu hlouběji ponořit do světa smluvního práva a rozšířit tento koncept na grafický design (pracovní produkt), reklamní kampaně a public relations. Zákon o předpokládaném souhlasu v Georgii je navržen tak, aby stanovil jasná očekávání a důsledky. Zákon o předpokládaném souhlasu je základním smluvním právem. To je zajímavé, protože grafičtí designéři, publicisté a marketingoví manažeři většinou pracují na dohodách na základě podání ruky a ústních dohod. Zákon o předpokládaném souhlasu se snaží zmírnit a eliminovat hádání ohledně důsledků. Zákon v podstatě říká, že pokud souhlasíte s nějakou okolností, budete za to odpovědní. Tento princip může být obtížný pro nové vztahy mezi klientem a poskytovatelem služeb. Může být užitečné odkazovat na Zákon o předpokládaném souhlasu při stanovování rozsahu práce pro projekt. Když grafičtí designéři, publicisté a marketingoví manažeři souhlasí s převzetím podnikání, dodržují svou část smlouvy (obchodní transakce). Je nezbytné stanovit smluvní podmínky, než se pustíte do projektu. Možná bude možné snížit počet nedokončených projektů a dosáhnout více dokončených projektů. Zákon o předpokládaném souhlasu uvádí, že „osoba se považuje za udělující souhlas, s výhradou práva jej odvolat, kdykoli osoba ví, že druhá strana nabízí uzavření dohody a osoba úmyslně získává podstatu dohody výkonem nebo jinak.“ Jinými slovy, když souhlasíte, dodržujte své slovo. Pokud říkáte, že souhlasíte s podmínkami, dodávejte – to ukazuje integritu a buduje důvěru. Pokud se vám podmínky nelíbí, máte právo souhlas odvolat. Udržování vztahů s klienty je klíčové pro úspěch a ziskovost jakéhokoli podnikání. Každý průmysl funguje na udržování obchodních vztahů a smluvním právu. V případě společnosti, která provádí public relations pro jiné společnosti, je základní smlouvou provádění vzájemně výhodné služby (někdy se jedná o smluvní dohodu), kde se každá strana dohodla na určitých specifikacích. Když publicisté, marketéři a grafičtí designéři přijímají práci od klientů, implicitně souhlasí. Tito profesionálové mají možnost odvolat svůj souhlas tím, že přestanou pracovat a odmítnou uzavřít smlouvu s klientem (uzavření smlouvy jim poskytuje další možnost). V mnoha oblastech grafického designu a public relations je předpokládaný souhlas častěji preferovanou dohodou mezi klientem a poskytovatelem služeb. Významně to omezuje potenciální důsledky. Nicméně osobní hodnoty a obchodní praktiky poskytovatele služeb je mohou učinit stejně náchylnými k porušení v této oblasti. Je důležité pochopit, že Zákon o předpokládaném souhlasu neplatí oběma směry. Společnost, která zaměstnává registrovanou profesionální zdravotní sestru v Georgii k poskytování lékařské péče, neposkytuje lékařskou péči, když se sestra dohodne pracovat jako chůva. Pokud sestra nevěnuje pozornost tomuto aspektu smluvního práva, ohrožuje to její licenci. Alternativně mohou být služby poskytovatele služeb odmítnuty, protože pečlivě nezvážily důsledky; pokud jste souhlasili, musíte dodržovat svou část smlouvy. Je lákavé chtít být „ano muži“ a snažit se udržet šťastnou tvář, aby se udržela obchodní linie otevřená. Nicméně lekce, kterou nám Zákon o předpokládaném souhlasu učí, je naučit se říkat ne a pamatovat si, že hranice by měla být stanovena před přijetím projektu. Přijetím práce, která je mimo rozsah praxe, se klient může ocitnout v zbytečné nevýhodě vůči svým konkurentům. Jako strategické ponaučení zvažte Zákon o předpokládaném souhlasu a jak se může vztahovat na marketing. Z marketingového hlediska Zákon o předpokládaném souhlasu ověřuje, že by měly být jasné očekávání a důsledky pro všechny zúčastněné strany v projektu. Konkrétně, že se strany dohodnou na podmínkách projektu předem a jednají tak, aby sloužily nejlepšímu zájmu podnikání. To je obzvlášť důležité v odvětvích, kde jsou poskytovatelé služeb očima, ušima a hlasem klienta. Jak se Zákon o předpokládaném souhlasu může vztahovat na reklamu Jakákoli reklamní kampaň, která používá Zákon o předpokládaném souhlasu v Georgii k zajištění informovaného souhlasu, by měla mít úplnou transparentnost pro klienty. Zahrnovat aspekty, které mohou zahrnovat prohlášení a transparentnost ohledně prvků, které se netýkají klientů nebo jejich odvětví. Použití klamných taktik může snížit prodeje. Jak se Zákon o předpokládaném souhlasu může vztahovat na grafický design a public relations V grafickém designu, public relations a reklamě existuje potenciál pro „úzký kontakt“ s klienty a prostředí důvěry. Zákon o předpokládaném souhlasu v Georgii může vyžadovat holističtější přístup k reklamě, public relations a grafickému designu.