Abychom pochopili nuance strategického marketingu v regionálním kontextu, je třeba mít více než jen povrchní znalosti místních zákonů a předpisů, jako je legální limit alkoholu v TN? Mnoho může být nesprávně interpretováno, když se hovoří obecně na úrovni okresu nebo země.
Zde ve Spojených státech existuje nespočet úvah o otevření maloobchodní činnosti. Řekněme například, že tento maloobchodní podnik je obchod s kvalitním vínem a lihovinami. Legální limit alkoholu v TN, podle kterého obchody fungují, by určoval, že neprodávají lihoviny s obsahem alkoholu nad 15 % ABV (alkohol podle objemu), nebo 30 proof. Je proto nezbytné, aby se manažeři značek a vedoucí pracovníci plně seznámili se zákony regionu před realizací toho, co má být strategický, komplexní marketingový plán.
Specializující se na komplexní marketingová řešení, Delex spol. s r.o. nabízí poradenství a vedení velkým, středním a malým podnikům ve všech odvětvích, aby co nejlépe pochopily, jak jejich marketingové a reklamní kampaně – včetně grafického designu, webového designu, tiskového rozvržení a public relations – zapadají do celkové struktury jejich organizace, jejich komunity a jejich týmu.
Například některé e-commerce platformy zakázaly prodej a konzumaci alkoholu, což omezilo možnosti propagace. Právní pokyny týkající se prodeje alkoholu, cigaret, marihuany a dalších kontrolovaných látek například ovlivňují nejen schopnost nabízet službu nebo produkt, ale také metody používané k propagaci těchto služeb nebo produktů.
Když se například inzeruje obchod s kvalitním vínem a lihovinami ve státě Tennessee, musí reklama uvádět, že obchod neprodává whiskey nebo jiné lihoviny nebo nápoje s obsahem alkoholu vyšším než 15 %. Nedodržení takových pokynů by mohlo vést k vysokým pokutám a dalším právním postihům.
Podobně by se mělo mít na paměti, že legální limity alkoholu v místních zákonech se liší pro každý stát a region, také aby bylo možné vytvářet strategické a efektivní reklamní kampaně.
Zatímco pochopení právních aspektů kolem prodeje a propagace kontrolovaných látek a dalších produktů je velmi důležité pro úspěch značky, použití těchto informací při určování designu reklamních prvků, jako je grafický design, webový design a tiskové rozvržení, je stejně důležité.
Grafický design a webový design nejsou pouze kreativními činnostmi, ale jsou také vědecké. To znamená, že existují velmi specifická pravidla a pokyny, kterých je třeba se držet, když vytváříte produkt pro kontrolovaný průmysl nebo látku. Takové pokyny poskytují programy pro grafický design, jako jsou Adobe Illustrator a Adobe InDesign. Tiskové rozvržení, podobně jako e-commerce platformy, je také ovlivněno legálním prodejem kontrolovaných položek.
Delex spol. s r.o. chce pomoci podnikům propagovat jejich produkty a služby na strategické, komplexní úrovni – to znamená pochopit a aplikovat všechna pravidla a předpisy týkající se prodeje a propagace jejich produktů, aby zajistily úspěšnou reklamní kampaň.
Pokud vaše podnikání prodává nebo propaguje produkty, které jsou ovlivněny regionálními nebo místními zákony, ujistěte se, že jste vždy informováni o nových pokynech. To je obzvlášť důležité, pokud jde o něco jako legální limit alkoholu v TN. Z webových stránek Generálního shromáždění Tennessee je zde odkaz na zákony o alkoholických nápojích, které pokrývají každý zákon a sankce za porušení.
Tyto zdroje vám pomohou pochopit jakékoli aktualizace nebo změny provedené v regionálních pokynech, abyste měli co nejpřesnější informace k dispozici při vytváření reklamních a marketingových kampaní.